3 Haziran 2011 Cuma

Gelecekteki Sevgilime Not:

  Geçenlerde erkek arkadaşımla fahişe bir bara gittik. Geçenlerde dediysem bir 3 yıl falan olmuştur hani!!  heavy metal çalıyordu o rakı içti ben bir şişe tekilanın beline beline vurdum tuz.. limon.. çok severim de..
Şimdilerde içki içmiyorum bıraktım denilebilir insan her içki içtiğinde yalnızlığını biraz daha küçümsüyor. düşünmenin hiç bir yere varmadığı zamanlar vardır ya.. Annem hep derdi ''düşünmek yapmaktan daha zordur kızım''. Zormuş..  Bugünlerde böyleyim işte..Şimdi bir yerlerde içine doğuyorum biliyorum ama biz seninle karşılaşıncaya kadar,
   çooook sevgililerimiz olacak,
  dalgın dalgın yürürken karşımıza çıkacaklar,
  sabahları mesaj atacaklar,
  bize yemekler yapacaklar,
  başımızı okşayacaklar,
  yatağımıza yatacaklar,
  kokumuzu alacaklar,
  şarkılar yazacaklar,
  şiirler okuyacaklar,
  bizi aldatacaklar,
  güvenimizi yıkacaklar..
  Çok korkuyorum... Ya benden önce biri görüp severse seni ?




                                                                                                                                                   2.852 like

1 yorum:

khaos dedi ki...

kimse bende once
ve
benden çok..

sevemeyecek seni..