4 Aralık 2012 Salı

GOYGOYA GEL


      Bir kitapta okumuştum evrenin çekim yasası gibi siktiri boktan bilmiş kitaplar.. pek meraklısıyım böyle yarak kürek muhabbetlere.. meğerse; alışveriş yaptığım mağazada benimle ilgilenmeyen tezgahtar, açlıktan gebermek üzereyken siparişimi hemen getirmeyen garson ve mesajlarımı okuduğu halde cevap vermeyen piç sevgilinin sebebi küçükken babamın benimle ilgilenmemesiymiş. . Piç babama bakar mısın? bu gerzekliklerin ucunun babama dayandığına değil de onun ilgisizliğine dayanması bana soğuk duş etkisi yarattı. Kitap anlatacak değilim, sevmem de.. ama ilgisiz erkeklere aşık oluyor olmam benim suçum değilmiş bu çok sevindirici ama aynı zamanda da sorunu bilmek çözüm bulmaya yetmiyor...

  Nerede bir arıza erkek görsem ''seni küçükken annen hiç sevmedi mi?'' diye kişisel gelişim uzmanı kesilirdim.. Meğer arıza bendeymiş!
   
 
  Geçen gün  bir alışveriş merkezinde yakışıklı bir tezgahtar bana bin liralık bir kulaklık sattı ve ben o ay alkol tüketimimi minimuma indirmek zorunda kaldım. alkolü az tüketince yakışıklı erkeklerin tüm tekliflerine hayır demeye başladım. Benim adalet anlayışım da bu!. Özetle ilgilenmeseler daha iyi bence.


   Bu arada facebook ve twitter hesabımı kapattım. beni özleyin. belki bu arada evlenirim belki de evlenmem hayatı böyle uçlarda yaşıyorum. napiiiim?





                                                                                                                                                   1.343 like

Hiç yorum yok: