27 Mayıs 2011 Cuma

eski sevgiliye..

Modern zamanda aşk, spagetti gibi. Eğer kırarsan herşey daha kolay ama o zaman da aslını kaybedip, makarna yemiş olursun. Özveri göstersen karşındaki erkek, nihayetinde.. Ne anlar özveriden, hassasiyetten.. Annesine bile sevgisini göstermekten aciz! Senin değer verdiğin şeyleri sikmekten haz alır adeta.. Hani hep söylerim ya gidenin arkasından ağlanmaz o gidiyorsa sen daha hızlı git ve o bayağı bir gerinde kalsın şerefsiz... Bazen giden o olmaz, öyle bir durumda bırakır ki seni o ayrıntıcı, savaşlar kazandıran zekan çoktan yenilmiştir aşka... istemeye istemeye gitmek durumunda kalırsın.. Zaten ''terkedişin'' altında yatan gerçek aslında senin çoktan terkedilmiş olduğun değil mi? Bunu ilk ve orta dereceli okullar zamanında öğrenmiş olmalıyım. O günden bu güne dinlediğim şarkılar, kullandığım parfümler, hoşlandığım adamlar, kolumdaki çantalar bile değişiyor da ben mi değişmiyorum allah aşkına.. Değişiyorum..Değişiyoruz.. farkında olmasakta..
Değişmeyen tek şey bir kadının aşk karşısındaki savunmasızlığıdır bence. Ne savaşlar kazanıldı, ne cinayetler işlendi tarihler boyu, kadınlar uğruna ama hiç birinde aşık bir kadın yoktu başrolde. Boşuna demem ''Aşk kadınların afyonu'' O detaycı zekaları duman olur gider.. Ve aşık bir kadın kıyafetlerinden fazlasını çıkarır sevişirken.
Melody Gardot şarkıları gibidir bazı adamlar, aşil topuğunu çoktan keşfetmiştir, seni sadece o yaralar, o incitir, o bilir, düşmanından daha acımasızdır.. yeri gelir. Eğer inanılmaz aşk acısı çekiyorsam bilirimki ben yine çok akıllı bir adama aşık olmuşumdur.
Şimdi ben bu satırları yazarken senin bu yazdıklarımı mal mal okuduğundan o kadar eminim ki...

Madem senin için yazdım bu yazıyı o zaman bilmelisin ki; Seni bir zamanlar çok sevdim
Babam kadar sevdim..
Annem kadar özledim..
Kardeşlerimin bir ''abla'' deyişi kadar değerliydin..
Şimdi başkalarıyla sevişiyor olmalısın, ama unutma! kimse sana benim gibi şefkatle bakmayacak, sabah uyandığında ''ilk aklına gelen'' olmayacak, sevdiğin kreplerden yapmayacak, böyle yazılar yazmayacak..
Ben artık beni düşünmeyen adamı düşünmek yerine başka şeyler düşünüyorum, iyi şeyler düşünüyorum, şırıl şırıl akan şelaleleri düşünüyorum, ve bir daha düşünüyorum...



                                                                                                                                                   8.967 like

Hiç yorum yok: