6 Mayıs 2011 Cuma

Cennetteki Annelerin de Anneler Günü Kutlu Olsun.

Hani tam kapıyı çekerken birşey unuttum mu acaba diye sorarsın ya kendine.. anahtar.. para.. telefon.. vs..
işte tam o sırada aklına, hep aklında olan kişi gelir. Kimi sevgilisini, kimi kocasını, kimi evladını düşünür. Ben hep annemi düşünürüm. nedendir bilmem düşüneceğim daha önemli biri olmadı hayatımda.. belki de ben istemedim.

5 yıl oldu ben onu kaybedeli şimdi toprağın altında kemikleri bile ayrılmıştır birbirinden.. Her içtiğim çayın, her yudumunda onu hatırlarım.Bazen onunla konuşurum. rüyalarıma girmesi için tanrıya yalvarırım dualar ederim, onu ışıklar içinde uyutması için. Karanlığı pek sevmezdi. yanlızlığı da.. Sevgilisi olmayan biri için sevgililer günü ne kadar aptalcaysa, anneler günü de benim için o kadar nefret edilesidir. İnsan gördüğünün gerisinde kalınca kendini çok ezik hisseder. EZİKLİĞİM BU YÜZDENDİR..

Ölümün olduğu yerde bile bencillik vardır. Yakını ölen biri ilk ''Ben O'nsuz naparım?'' der kendi kendine. Ben de öyle demiştim sanırım. Annesi ya da babası ölmüş birini görünce ''benim başıma gelse ben napardım acaba?  derdim. bunu okuyorsan sen de sorucaksın kendine! ben söyleyim en fazla beş dakika üzülüceksin, beş dakika sonra bir ohh çekiceksin ve acın geçicek. İşte o acının hep göğsünde durduğunu düşün. Bir daha annenin yaptığı o nefis yemeklerden yiyemeyeceğini düşün. Sana O'nun gibi sevgi dolu bakan başka birinin  evrende var olmadığını düşün. O'nun kalbini kırdığın zamanlarda onun ne kadar üzüldüğünü düşün.

Şimdi;
Anneler Gününüz Kutlu Olsun.



                                                                                                                                                 10.859 like

1 yorum:

omerylmz dedi ki...

Yüreğine sağlık